Langsung ke konten utama

Bukan Aku

Bagaimana lembaran cintaku? Apakah yang membuatmu hanya menjadi selembar berayun di kepalaku? Bergeraklah lembaran cintaku.. Lekatlah di sini Di hatiku Lekatlah di sini Di jiwaku Bagaimanakah lembaran cintaku? Apa yang menahanmu untuk melawan? Apakah kamu lupa? Apakah kamu sudah menyerah? Maka mulailah berjalan lembaran cintaku. Berjalanlah berjalanlah lembaranku. Janganlah kamu kecewakanku Berjalanlah berlarilah kejar harapmu Berjalanlah di hatiku Berjalanlah di jiwa dan ragaku Apakah lembaran cintaku jauh dari-Mu? Lembaranku.. Wahai lembaran cinta pengantarku Kuatkan aku Kuatkan aku Ingatkan aku, apa yang membuatku terantar Apa yang mebuatku tertuju Aku tak mau seperti ini lembaran cintaku Karna ini bukan aku! Lembaran citaku tak lemah Lembaran cintaku tajam merobek benteng tantangan Karna lembaran cintaku milik Tuhan Aku milik Tuhan Cintaku milik Tuhan Lembaran cintaku dari Tuhan Tuhan.. Kembali kirimkan Kembalikan aku Apa memang ini jati diriku? BUKAN!!!!!! Ini bukan aku Tuhaaaan Ini bukan aku! Aku tak seperti ini Tuhan Apa yang membuatku seperti ini?

Komentar